Hissen port 30

På grund av att någon okynnestryckt på brandlarmet står hissen still på entréplanet. Reparatör kommer först sent ikväll.

Detta ofog kommer att medföra betydande kostnader för föreningen och kommer att anmälas.

Vänligen

Styrelsen