Varmvatten
Vattnet i alla vattentankar i värmecentralen är nu bytt efter ombyggnationen.
Det kommer att ta lite längre tid än beräknat att värma upp det så vi får räkna med att det dröjer till sen eftermiddag innan det når rätt temperatur.
Vänligen
Styrelsen